آموزش و پرورش رسیدگی به مناطق محروم استان خراسان رضوی را در اولویت قرار دهد
آموزش و پرورش رسیدگی به مناطق محروم استان خراسان رضوی را در اولویت قرار دهد

نماینده خراسان رضوی در شورای عالی استان‌ها با اشاره به سفرهای شهرستانی مدیرکل آموزش و پروش استان خراسان رضوی گفت: بازدید از مناطق محروم و دورافتاده استان باید در اولویت قرار بگیرد.

به گزارش اختر شرق؛ احمد احمدی زاده، نماینده خراسان رضوی در شورای عالی استان‌ها در جلسه اعضای شورای استان خراسان رضوی با مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: استان خراسان رضوی محرومیت‌های زیادی در حوزه آموزش و پرورش دارد. به ویژه مناطق محروم و شهرستان‌های دور افتاده این استان محرومیت بیشتری را دارا هستند.

وی خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی بیان کرد: از مدیرکل محترم درخواست داریم تا در این فرصت خدمتی ایجاد شده، بازدیدهای شهرستانی خود را از دورافتاده‌ترین شهرستان‌های استان و کم برخوردارترین مناطق آغاز کنند تا در همین ابتدای کار بشود بخشی از محرومیت‌های آموزشی را با تدابیر لازم برطرف کرد.

نماینده خراسان رضوی در شورای عالی استان‌ها ادامه داد: می‌توان با کمک گرفتن از جوانان و همچنین استفاده از ایده‌ها و تفکرات نخبگان در آموزش و پرورش و شوراهای اسلامی، برنامه‌ها و طرح‌هایی تعریف کرد تا این شکاف بین اولیا و مربیان که به دلیل ایام کرونا و آموزش‌های مجازی به وجود آمده است از بین برود.

احمدی‌زاده همچنین با اشاره به اهمیت پر کردن زمان فراغت دانش آموزان تصریح کرد: باید برای زمان‌های خالی دانش آموزان برنامه‌های مناسبی طراحی گردد تا از این فرصت خوب فضای مجازی در راستای رشد و ارتقاء دانش آموزان استفاده شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 1