آمار تردد سرخسی‌ها از همه شهرهای استان به مشهد بیشتر است
آمار تردد سرخسی‌ها از همه شهرهای استان به مشهد بیشتر است

فرماندار سرخس در جلسه ستاد کرونای شهرستان از تقاضای تردد شهروندان سرخسی به مشهد در ایام قرنطینه نسبت به سایر شهرهای استان اظهار تاسف کرد.

به گزارش اختر شرق؛ فرماندار سرخس در جلسه ستاد کرونای شهرستان از تقاضای تردد شهروندان سرخسی به مشهد در ایام قرنطینه نسبت به سایر شهرهای استان اظهار تاسف کرد.

محمد رضا رجبی مقدم با اظهار تاسف ازعدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان سرخسی و تقاضای تردد به مشهد انتقاد کرد و گفت: متاسفانه با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا و تعداد فوتی‌ها طبق رصدی که از سایر شهرهای استان داشتیم بیشترین آمار تردد بین شهری مربوط به سرخس است که هر روز جهت اخذ نامه به فرمانداری مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیمارستان سرخس ظرفیت محدودی دارد، مطرح کرد: هم اکنون در بیمارستان ۱۰ نفر بستری بد حال تعداد هزارو ۳۸۱ نفر مبتلا ومتاسفانه تاکنون ۶۹ نفر فوتی داشتیم.

فرماندار سرخس با اشاره به تقاضای بعضی از اصناف در خصوص باز کردن مغازه‌ها اظهار کرد: براساس آمار ۷۰ درصد اصناف در گروه یک قرار دارند، و ۳۰ درصد باقی مانده تقاضا دارند خلاف دستورات ومصوبات ستاد کرونای کشور که در گروهای ۳ و ۴ هستند در ساعاتی از روز صنوف خود را باز کنند که این خلاف قانون است با توجه به اینکه خط مبتلایان وحتی فوتی‌های ما در شهرستان افقی ودر حال افزایش است.

رجبی مقدم با تذکر به دستگاه‌ها وکمیته‌های مرتبط با ستاد کرونا تصریح کرد: همه دستگاه‌ها تلاش کنند و با جدیت بازار را رصد و با متخلفین برخورد قانونی کنند، مدیر شبکه بهداشت درمان شهرستان نیز جهت جانمایی دستگاه سی تی اسکن در محل بیمارستان سریعتر وارد عمل شود.

محمد رضا رجبی مقدم با اظهار تاسف ازعدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان سرخسی وتقاضای تردد به مشهد انتقاد کرد و گفت: متاسفانه با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا و تعداد فوتی‌ها طبق رصدی که از سایر شهرهای استان داشتیم بیشترین آمار تردد بین شهری مربوط به سرخس است که هر روز جهت اخذ نامه به فرمانداری مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیمارستان سرخس ظرفیت محدودی دارد، عنوان کرد: هم اکنون در بیمارستان ۱۰ نفر بستری بد حال تعداد یک هزار و ۳۸۱ نفر مبتلا و متاسفانه تاکنون ۶۹ نفر فوتی داشتیم.

فرماندار سرخس بااشاره به تقاضای بعضی از اصناف در خصوص باز کردن مغازه‌ها اظهار کرد: براساس آمار ۷۰ درصد اصناف در گروه یک قرار دارند، و ۳۰ درصد باقی مانده تقاضا دارند خلاف دستورات ومصوبات ستاد کرونای کشور که در گروه‌های ۳ و ۴ هستند در ساعاتی از روز صنوف خود را باز کنند که این خلاف قانون است با توجه به اینکه خط مبتلایان و حتی فوتی‌های ما در شهرستان افقی ودر حال افزایش است.

رجبی مقدم با تذکر به دستگاه‌ها و کمیته‌های مرتبط با ستاد کرونا تصریح کرد: همه دستگاه‌ها تلاش کنند و با جدیت بازار را رصد و با متخلفین برخورد قانونی کنند، مدیر شبکه بهداشت درمان شهرستان نیز جهت جانمایی دستگاه سی تی اسکن در محل بیمارستان سریعتر وارد عمل شود.

خبرنگار: محمودی

image_printچاپ مطلب

Visits: 16