آمادگی لازم برای خرید گندم کشاورزان را داریم
آمادگی لازم برای خرید گندم کشاورزان را داریم

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی برای خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به نرخ خرید تضمینی آمادگی کامل دارد.

ایرج ناصری مقدم در گفتگو با خبرنگار اختر شرق گفت: شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی در راستای عمل به وظایف قانونی خود به عنوان مباشر خرید گندم تضمینی و تاکید بر حمایت از کشاورزان، آماده خرید گندم تولیدی کشاورزان با نرخ تضمینی است و به همه شهرستان ها اعلام شده است اقدامات لازم در خصوص خرید تضمینی را انجام دهند.

مدیر‌ تعاون روستایی خراسان رضوی افزود: با آمادگی شرایط لازم، لیست مراکز خرید به صورت رسمی به کشاورزان گندمکار اعلام می گردد و بر اساس دستورالعمل های ابلاغی از سوی  شرکت بازرگانی دولتی ایران گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را تحویل خواهیم گرفت.

ناصری مقدم همچنین تصریح کرد: به منظور ایجاد هماهنگی های لازم تا کنون دو جلسه ی کاری  با شرکت بازرگانی دولتی استان داشته ایم که بر اساس ابلاغیه ها سازمان مرکزی اتحادیه تعاون روستایی استان به عنوان مباشر خرید مقدمات لازم را انجام داده است.

مدیر تعاون روستایی گفت: از همه روسای تعاون روستایی خراسان رضوی خواستیم تا کلیه شرایط برای خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان دقیقا بررسی و بر اساس دستوالعمل ها مراکز خرید آماده و ان شاءالله با شروع خرید، عملیات خرید تضمینی گندم در سطح استان آغاز خواهد شد.

خبرنگار: علی بهمنی

image_printچاپ مطلب

Visits: 9