آماده‌باش ۵۱ بیمارستان برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران رضوی
آماده‌باش ۵۱ بیمارستان برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران رضوی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۵۱ بیمارستان زیر پوشش این دانشگاه برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در ایام نوروز در حال آماده باش هستند.

به گزارش اختر شرق؛ شاپور بدیعی در نشست خبری تبیین برنامه‌ها و خدمات حوزه سلامت به زائرین و مجاورین رضوی اظهار کرد: برنامه ریزی‌های لازم در راستای خدمت مناسب به زائران و مجاوران رضوی انجام و در این راستا نشست‌های هماهنگی با معاونین درمان دانشگاه‌های کلان منطقه برگزار شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه برای خدمت‌رسانی در بخش سرپایی، ۱۸۶ درمانگاه بخش خصوصی و ۷۰ مطب پزشکان در این ایام فعال خواهد بود، تصریح کرد: هفت بیمارستان نیز در محدوده بارگاه منور رضوی به صورت ویژه در حال آماده باش هستند و بیمارستان‌های قائم (عج) و امام رضا (ع) برای خدمت‌رسانی در سطح درمان برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی نیز تمهیدات لازم صورت گرفته است و تمامی پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در محورهای جاده‌ای و شهری برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران در آمادگی کامل هستند.

بدیعی با اشاره به برگزاری مراسم ویژه سال جدید و سخنرانی مقام معظم رهبری در روز نخست فروردین، اظهار کرد: در این راستا، تیم‌های واکنش سریع در داخل حرم مطهر رضوی پیش بینی شده است تا در صورت نیاز در زمان مناسب به زائران و مجاوران خدمت‌رسانی شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه عملکرد تمامی مراکز کلینیکی و پاراکلینیکی به طور مستمر مورد بررسی و نظارت قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: مراکز آزمایشگاهی و تصویربرداری نیز در این ایام فعال و به مراجعین خدمات‌رسانی خواهند داشت.

خبرنگار: زهرا بیات

image_printچاپ مطلب

Visits: 82