آغاز مرحله نهایی مسابقات قرآن عترت و نماز دانش‌آموزان دختر کشور در بخش آوایی به میزبانی مشهد
آغاز مرحله نهایی مسابقات قرآن عترت و نماز دانش‌آموزان دختر کشور در بخش آوایی به میزبانی مشهد

جانشین ستاد برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور از آغاز مرحله نهایی مسابقات قرآن عترت و نماز دانش‌آموزان دختر کشور در بخش آوایی به میزبانی مشهد خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ میکائیل باقری بابیان اینکه مرحله نهایی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در بخش آوایی به میزبانی مشهد مقدس به‌صورت مجازی و بدون حضور دانش آموزان و با حضور عوامل اجرایی و داوران حال برگزاری است اظهار داشت: مسابقات در بخش پسران از ۲۶ تیرماه آغاز شد تا ۲۹ تیر ادامه داشت، مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان دختر نیز از امروز ۳۰ تیرماه آغاز شده است و تا فردا ۳۱ تیرماه ادامه دارد.

وی بابیان اینکه ۸ نفر از داوران ملی و بین‌المللی داوری این دوره از مسابقات را بر عهده‌دارند افزود: امروز مسابقات رشته‌های قرائت، تحقیق و قرائت ترتیل، برگزار می‌شود و داوران در صبح و بعدازظهر اجرای حدود ۹۰ نفر از دانش آموزان راه‌یافته به مرحله نهایی مسابقات را داوری می‌کنند.

باقری بابیان اینکه مسابقات فردا نیز در رشته‌های حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل و حفظ عمومی قرآن کریم ادامه دارد و ۱۲ نفر از داوران ملی و بین‌المللی قضاوت این بخش را بر عهده‌دارند افزود: نتایج و اسامی برگزیدگان نیز هفته آینده در آیین اختتامیه که شبکه قرآن پخش خواهد شد، اعلام می‌شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 4