آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به ۱۴ روستای شهرستان نیشابور
آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به ۱۴ روستای شهرستان نیشابور

در جریان سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان نیشابور، عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به ۱۴ روستای شهرستان نیشابور آغاز شد.

به گزارش اختر شرق؛ محمدصادق معتمدیان با حضور در محل آغاز عملیات اجرایی این پروژه در «روستای دامنجان»، اظهار کرد: خدمت‌رسانی و نهضت گازرسانی به روستاها افزایش پیدا کرده و این امر یکی از افتخارات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت است.

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: تثبیت جمعیت روستایی از اولویت‌های نظام و دولت است، در این راستا با احداث زیرساخت‌ها برای نگهداشت جمعیت روستاها شاهد بازگشت و مهاجرت معکوس به روستا در برخی از مناطق کشور و استان هستیم.

گفتنی است، پروژه گازرسانی به ۱۴ روستای شهرستان نیشابور با اعتبار ۳۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان احداث خواهد شد و با اجرای این پروژه تعداد دو هزار و ۵۱۵ خانوار از گاز بهره‌مند خواهند شد.

لازم به ذکر است؛ محمدصادق معتمدیان پس از این مراسم در جمع مردم روستای دامنجان و شهر بار حضور یافت و از نزدیک با مردم محلی دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار خراسان رضوی در ادامه بعد از استماع مشکلات روستا و شهر از زبان مردم محلی، در حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی بر رفع مشکلات مورد نظر تاکید کرد و دستورات لازم را به این منظور صادر کرد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 90