آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های طرح اقدام ملی (فروش اقساطی) در شهر جدید گلبهار
آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های طرح اقدام ملی (فروش اقساطی) در شهر جدید گلبهار

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار از انعقاد تفاهم‌نامه و احداث ۷۵۰ واحد مسکونی از پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن (فروش اقساطی) در این شهر خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ هومن گریوانی در حاشیه انعقاد این تفاهم‌نامه و در تشریح این خبر گفت: با عنایت به مصوبه شورای مسکن استان مبنی بر امکان عقد قرارداد جهت احداث و اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید گلبهار، تفاهم‌نامه احداث حدود ۷۵۰ واحد مسکونی با شرکت بتن‌ساز تربت منعقد گردید.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار با بیان این مطلب که با انعقاد این قرارداد اجرای کلیه پروژه‌های اختصاص داده شده به متقاضیان دارای واریز وجه حداقل ۴۰۰ میلیون ریال، آغاز خواهد شد، اظهار کرد: ساماندهی متقاضیانی که شهر مورد تقاضای آن‌ها از ابتدا گلبهار بوده است در کمترین زمان ممکن انجام و پس از اخذ مصوبات لازم و تامین زمین عملیات ساخت این پروژه‌ها شروع می‌شود.

گریوانی در پایان ضمن ابراز خرسندی از اجرای این طرح و خانه‌دار شدن خانواده‌های نیازمند و واجد شرایط از قشرهای مختلف جامعه، اذعان داشت: تاکنون انعقاد قرارداد احداث حدود ۴۰۰ واحد مسکونی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به عنوان کارگزار و همچنین حدود ۷۵۰ واحد توسط شرکت بتن‌ساز تربت در این شهر صورت پذیرفته است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 51