آغاز عملیات اجرایی فاز یک پروژه چندمنظوره پایگاه اطلاع‌رسانی و مرکز صنایع‌دستی سرخس
آغاز عملیات اجرایی فاز یک پروژه چندمنظوره پایگاه اطلاع‌رسانی و مرکز صنایع‌دستی سرخس

مدیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی سرخس از آغاز عملیات اجرایی فاز یک پروژه چندمنظوره پایگاه اطلاع‌رسانی و مرکز صنایع‌دستی شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سید مجید حسینی بابیان اینکه فاز یک پروژه چندمنظوره پایگاه اطلاع‌رسانی/ مرکز صنایع‌دستی سرخس با ساخت مجتمع بهداشتی بااعتبار ۵/۱ میلیارد ریال آغاز گردید، عنوان کرد: ساخت این مجتمع بهداشتی با پیش‌بینی ۶ چشمه و تأمین امکانات بهداشتی برای توان یابان عزیز با سازه اسکلت فلزی از محل منابع استانی و از اعتبارات معاونت سرمایه‌گذاری و تأمین منابع در قسمت ورودی ترمینال شهر ساخته خواهد شد.

مدیر میراث فرهنگی سرخس یادآور شد: پیگیری ساخت این مجتمع از دو سال پیش آغاز شد که طی مراحلی و با مساعدت و همراهی فرمانداری شهرداری شورای شهر و امام‌جمعه محترم  زمین پروژه  تأمین و در اسفندماه  ۹۸  به میراث فرهنگی واگذار گردید که از نیمه دوم خرداد عملیات اجرایی این پروژه آغازشده است.

حسینی خاطرنشان کرد: در قسمتی از این زمین‌، پایگاه اطلاع‌رسانی ساخته می‌شود، که به‌منظور هدایت و راهنمایی و ارائه خدمات ،ازجمله اطلاع‌رسانی به گردشگران داخلی و خارجی و توزیع گردشگران برای بازدید از کلیه جاذبه‌های شهرستان بالأخص جاذبه‌های کمتر شناخته احداث می‌گردد.

مدیر میراث فرهنگی سرخس تصریح کرد: قسمت دیگر این مجتمع ساختمان مرکز صنایع‌دستی است که به‌منظور توسعه و ترویج و آموزش صنایع‌دستی و پشتیبانی از هنرمندان این حوزه ساخته‌شده و شامل کلاس‌های آموزشی بوده و همچنین  تالار و گالری نمایشگاهی نیز در آن پیش‌بینی‌شده است.

خبرنگار: محمودی

image_printچاپ مطلب

Visits: 5