آغاز ثبت نام و نوبت گیری طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان
آغاز ثبت نام و نوبت گیری طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد: ثبت نام و نوبت گیری طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان آغاز شد.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر ابوالحسن حقیقی با بیان این مطلب گفت: روند ثبت نام و نوبت گیری طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در استان خراسان رضوی از هفتم تیرماه ۹۹ آغاز می شود و پایگاهها از تاریخ ۱۷ تیرماه عملا کار سنجش و ارزیابیها را در سطح استان اجرایی خواهند کرد، همچنین با توجه به شرایط کرونایی ثبت نام و نوبت گیری نوآموزان دوره پیش دبستانی نیز احتمالا در نیمه اول مهرماه و اجرای طرح نیز ازنیمه دوم مهر ماه ۹۹ آغاز خواهد شد.

وی افزود: امسال با توجه به شرایط پیش آمده درجهت حفظ فاصله اجتماعی و رضایتمندی اولیاء گرامی تعداد پایگاه های مجری این طرح را در استان از ۶۸ پایگاه به ۱۱۰ پایگاه افزایش داده ایم، همچنین ظرفیت پذیرش روزانه را نیز در هر پایگاه کاهش داده ایم تا بهترین نتیجه حاصل شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد: با توجه به محدودیت زمانی دو ماهه که برای اجرای طرح فوق داریم در جهت حفظ سلامتی والدین و دانش آموزان، از خانواده ها تقاضا داریم از لغو زمان نوبت دهی فرزند خود به شدت خودداری کنند تا تراکم پذیرش در پایگاهها صورت نگیرد وطرح در بازه زمانی برنامه ریزی خودش اجرا و خاتمه یابد.

حقیقی در پایان تصریح کرد: ما به عنوان متولی امر آموزش به کمک دانشگاه علوم پزشکی این اطمینان خاطر را به اولیاء گرامی می دهیم که طرح فوق با رعایت تمام پروتکلها و دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا خواهد شد و در این بین کمک و هم افزایی ستاد مبارزه با کرونای استان و به ویژه دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی نیز مورد انتظار است.

خبرنگار: ابوالحسن صاحبی جهان آبادی

image_printچاپ مطلب

Visits: 25