آزادی شش نفر از زندانیان جرایم مالی غیر عمد با میانجیگری و کمک پلیس نیشابور
آزادی شش نفر از زندانیان جرایم مالی غیر عمد با میانجیگری و کمک پلیس نیشابور

فرمانده انتظامی شهرستان از آزادی شش نفر از زندانیان جرائم مالی غیر عمد با میانجیگری و کمک پلیس نیشابور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ حسین دهقانپور ضمن تبریک ماه پرفضیلت رجب عنوان کرد: نیکوکاری غنیمتی است پایدار که سو آورترین سرمایه محسوب می‌شود و در واقع نیکی کردن پاسخ گفتن به ندای اللَّهَ است که خداوند هیچ عملی را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

وی که در دیدار با مسئولین ندامتگاه نیشابور و در جمع تعدادی از شاکیان به منظور میانجیگری جهت کسب تخفیفات لازم و رضایت آنان حاضر شده بود، این حرکت را توفیقی الهی برشمرد و تاکید کرد: در ماه پر فضیلت رجب که ماه بارش رحمت‌های الهی است و خداوند هم رحمت‌های خود را بر بندگانش فرو می‌ریزد این اقدام و حرکت را خصوصا در آستانه روز پدر اقدامی نیکو و پسندیده از سوی کارکنان پلیس نیشابور قلمداد کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: دین، علم، مال همه نعمت‌های الهی هستند که خداوند رحمان به انسان‌ها عطا کرده است و لذا همه ما باید در جهت فرهنگ‌سازی کمک به نیازمندان که در دین مبین اسلام تاکید فراوان شده و از اصول پایدار فرهنگ اسلام و ائمه معصومین است کمک نمائیم

سرهنگ دهقانپور نیروی انتظامی را یک نیروی مکتبی و مردم مدار توصیف کرد و گفت: نیروی انتظامی امروزی برخاسته از بطن مردم و در کنار مردم است و یکی از بهترین روزهای عمرم امروز رقم خورد که بتوانم لبخندی را بر لب فرزندان خانواده‌های این افراد مشاهده کنم.

محمد رجبی مسئول ندامتگاه نیشابور هم در این جلسه با قدر دانی از نوع نگاه پلیس به موضوعات مختلف، اظهار کرد: خداوند با دستان بندگانش دست‌های انسان‌های گرفتار را می‌گیرد و چه صحنه‌ای زیباتر از مشاهده لبخند بر لبان کسانی ست که لبخند را میهمان لبان نیازمندان و خانواده آنان می‌کنند.

لازم به ذکر است؛ در این حرکت زیبا که با میانجیگری، کمک و مساعدت کارکنان پلیس نیشابور و احدی از معتمدین انجام شد تعداد شش نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با اخذ مبالغ و کسب رضایت شاکیان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

خبرنگار: زهرا بتوئی

image_printچاپ مطلب

Visits: 151