آتش نشانی مشهد ۱۳۶ مأموریت در پی وزش باد شدید در مشهد انجام داد + گزارش تصویری
آتش نشانی مشهد ۱۳۶ مأموریت در پی وزش باد شدید در مشهد انجام داد + گزارش تصویری

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد از بروز خسارات در پی وزش باد شدید و انجام ۱۳۶ مأموریت توسط آتش نشانان و نجاتگران این سازمان طی ۲۰ ساعت گذشته در این شهر خبر داد.

به گزارش اختر شرق و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد؛ آتشپاد مسعود ظهوریان با بیان این مطلب گفت: از ساعت ۱۳ روز پنجشنبه دوم لغایت ۸ صبح جمعه سوم، بهمن‌ماه ۱۳۹۹ از مجموع عملیات‌های انجام شده در حوزه امداد و نجات و اطفاء حریق توسط پرسنل مستقر در بیش از ۵۰ ایستگاه آتش‌نشانی مشهد ۱۳۶ مأموریت مرتبط با وزش باد شدید از سوی شهروندان به سامانه ۱۲۵ اطلاع‌رسانی شد، که آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه‌های مختلف نسبت به امدادرسانی به شهروندان اقدام کرده اند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد با بیان اینکه این حوادث شامل ایمن‌سازی دیوار خطری ۲۲ مورد، اسکلت خطری ساختمان ۳۵ مورد، بازدید ساختمان خطری ۹ مورد، احتمال سقوط اجسام، نمای خطری و ایمن‌سازی اجسام معلق ۴۴ مورد، سقوط درخت روی کابل برق، خودرو و دیوار منازل ۲۶ بوده است، عنوان کرد: طی این مدت آتش نشانان چندین ماموریت در خصوص نجات افراد محبوس شده از داخل آسانسور به دلیل قطع برق در اقصی نقاط شهر مشهد را نیز انجام دادند.

آتشپاد ظهوریان در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حوادث که به صورت پراکنده در تمام نقاط شهر رخ داده تلفات یا خسارات جانی در پی نداشت.

لازم به ذکر است؛ براساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی سرعت وزش باد روز گذشته در مشهد ۵۸ کیلومتر در ساعت بوده است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 119