سرپرست فرمانداری شهرستان خلیل آباد معرفی شد

به گزارش اختر شرق؛ سید هادی طباطبایی در این جلسه با بیان اینکه مردم انقلاب کردند تا ارزش‌های اسلامی و الهی در جامعه حکفرما باشد، عنوان کرد: کارگزار در حکومت اسلامی باید تمام قد در خدمت مردم باشد.

معاون استاندار خراسان رضوی با اعلام اینکه باید اخلاق اسلامی را در زندگی فردی و اجتماعی خود داشته باشیم، گفت: روسای ادارات همه مکلف هستند در مردم داری گوی سبقت را از یکدیگر بگیرند.

طباطبایی با اعلام اینکه رئیس جمهور ما در تمام ساعات روز پر تلاش در راستای رسیدگی به امور مردم فعالیت می‌کند اظهار کرد: روسای ادارات و فرمانداران باید در مقابل کارشکنی‌ها بایستند وخود را از بروکراسی‌های اداری رها کنند.

وی تسهیل امور مردم و بویژه تولید کنندگان و سرمایه گذاران را مورد تاکید قرارداد و گفت: همه مکلف به تسهیل امور اداری برای مردم هستیم و مردم را نباید در پیچ و خم‌های اداری و نامبهم اداری قرار دهیم.

معاون استاندار تخصص گرایی و باور مردم را در دولت سیزدهم مورد تاکید قرارداد و تصریح کرد: سعی ما بر این است که مدیرانی با این شعار و هماهنگ با دولت باشند.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه سید مسعود یاوری که سمت‌های معاون فرماندار کاشمر و قوچان و نیز معاونت ستاد بحران استانداری را در کارنامه خود دارد به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان خلیل آباد معرفی کرد و از خدمات ابراهیم قاسم‌پور فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.